Skip to main content

Onze professionals

Onderstaande medewerkers werken in ons ouderinitiatief.

Locatiemanager
De locatiemanager geeft sturing aan de dagelijkse zorg en begeleiding binnen het ouderinitiatief, en ondersteunt de medewerkers bij de uitvoering hiervan. Samen met de collega’s en ouders werkt zij continu aan de doorontwikkeling en het verder optimaliseren van de dienstverlening van het ouderinitiatief.

Persoonlijk Begeleider
Iedere bewoner heeft een persoonlijk begeleider. Zij is het eerste aanspreekpunt voor de bewoner en diens ouders/verzorgers en stelt, samen met hen het zorgplan op. Ze ondersteunt bewoners in de woongroep, geeft de dagelijkse zorg en aandacht die nodig is, zorgt voor een huiselijke woon- en leefomgeving en voert alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden uit.

Woonbegeleider
De woonbegeleider ondersteunt de bewoners met de dagelijkse zorg, eigen ontwikkeling en welbevinden. Zij geeft de dagelijkse zorg en aandacht die nodig is, zorgt voor een huiselijke woon- en leefomgeving en voert alle daaruit voortvloeiende werkzaamheden uit.

Locatie assistent(meewerkend)
De locatie assistent is overdag aanwezig gedurende de periode dat de bewoners extern dagbesteding hebben. Zij zorgt voor de schoonmaak en huishoudelijke ondersteuning maar verzorgt ook de eerste opvang bij ziekte van de bewoner(s)

Iedere ouder/verzorger wil dat zijn kind in een gezonde en veilige omgeving is. Daar hoort ook een rookvrije woonomgeving bij. Daarnaast zal ook een goed voorbeeld helpen voorkomen dat de bewoners van de Zonnehoed zelf gaan beginnen met roken.

Daarom is het terrein van de Zonnehoed rookvrij en vragen we je onder werktijd niet te roken.